Latest Posts:

Ben Sen Olayım


Ben Sen Olayım



Tadımlık şiirler dök ki dilinden
İçinde sevgilinin hasreti olsun,
Yalnızlığın acısı olsun.
Çirkinin öfkesi,
Güzelin çalımı,
Yeşilin ölüşü,
Ölenin soluşu olsun.

Tadımlık şiirler dök ki dilinden
İçinde ayın aydınlığı,
Günün karası,
Karanlığın baş ağrısı olsun.
Öfkenin şiddeti,
Fırtına uğultusu,
Meltemin serinliği olsun.

Tadımlık şiirler dök ki dilinden
İçinde başarmak tutkusu,
Buğulu camların soğukluğu,
Yağmurun tatlı atıştırması olsun.
Yalnızlığın ıslığı,
Çığlıkların yankısı,
Feryat figan, kargaşa olsun.

Tadımlık şiirler dök ki dilinden
İçinde ben beni bulayım.
Yüreğime dokunsun sözlerin,
Ben sen olayım


04/02/2015
00:14

Share on Google Plus

About Ferhat

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.